Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 67 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb
Daniel, Petr ; Křenek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Práce zpracovává problematiku prodeje IT (Informačních Technologií) zboží a služeb. Analyzuje stávající zákazníky, služby, které se pro ně zpracovávají, komunikaci a prodej nového zboží. Jaká je spokojenost aktuálních zákazníků, kde jsou nedostatky a tyto nedostatky minimalizovat nebo úplně odstranit. S pomocí strukturovaného dotazníku a dalších analytických metod vylepšit spokojenost se službami a prodejem zboží u stávajících i možných budoucích zákazníků. Výsledkem práce jsou návrhy na zlepšení celkové marketingové politiky firmy.
Výběr a implementace informačního systému pro firmu
Chudoba, David ; Kindlová, Dita (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výběr nejvhodnějšího informačního systému pro konkrétní společnost provozující služby zákazníkům. Cílem výběru je získání cenově příznivého systému, který minimalizuje administrativní zátěž techniků vykonávajících manuální práci. Systém taktéž umožní částečné zautomatizování zpracovávaných dat a informací důležitých pro rozvoj firmy a její plynulý chod. Do výběrového rámce proto budou zahrnuty programy se zavedenými standardy pro servisní organizace a budou porovnány se softwarem na zakázku.
Posouzení informačního systému firmy, procesů a návrh změn
Zvolánek, Milan ; Veselý, Miroslav (oponent) ; Brož, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou informačního systému firmy a některých vybraných procesů spojených s informačním systémem. Obsahuje teoretické základy do problematiky, analýzu a zhodnocení informačního systému ve firmě a následný návrh změn pro zefektivnění informačního systému a procesů s ním spojené.
Výběr a aplikace vhodné marketingové strategie nového podniku
Kramář, Jan ; Růžičková, Hana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se skládá z teoretické části, v níž se zabývá shromážděním potřebných informací o marketingu, trzích, metodách vnější a vnitřní analýzy podnikatelského prostředí a tvorbě marketingové strategie podniku. V praktické části je nejprve několika metodami zpracována analýza prostředí a následně na základě získaných informací navržena marketingová strategie nově vznikajícího podnikatelského subjektu v oblasti poskytování IT služeb.
Informatizace státní správy
Olexik, Martin ; Mitáš, Jaroslav (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci se zaměřuji na řešení komunikace mezi úřadem a občanem pomocí moderních informačních technologií v rámci tématu informatizace státní správy. V práci představím již zažité novinky v dané problematice a pokusím se nalézt optimální řešení zavedených a připravovaných technologií pro zefektivnění komunikace úřadu s občanem.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Turisová, Alena ; Čačka, Marek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá analýzou informačního systému podniku a návrhy na jeho zlepšení. První část je zaměřena na uvedení čitatele do problematiky prostřednictvím vysvětlení důležitých pojmů. Ty tvoří potřebný podklad pro pochopení praktické části, ve které dochází k hodnocení efektivnosti informačního systému na základě výsledků analýz HOS8 a SWOT. Z formálního hodnocení následně vyplývá stanovení návrhů ke zlepšení podnikového informačního systému.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Marek, Jaroslav ; Volf, Jiří (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na posouzení informačního systému společnosti Allrisk, s.r.o. a návrh změn. Teoretická část práce je věnována úvodu do problematiky informačních systémů a vysvětlení jednotlivých metod použitých později při analýze. Nedostatky odhalené analýzou jsou rozpracovány a jsou navrhnuta opatření, která by měla vést ke zlepšení současného stavu.
Informační systém liniových staveb
Němeček, Petr ; Lukáš, Roman (oponent) ; Techet, Jiří (vedoucí práce)
Informační systém pro supervizi liniových staveb se zabývá dílčí částí obecné problematiky projektového řízení. Tuto práci je možné chápat i jako vstřícný krok k lepšímu využití informačních technologií personálem projektového managementu při řízení rozsáhlých liniových staveb. Programové řešení, které je výstupem této práce, si klade za cíl vytvořit softwarovou podporu pro projektový management, speciálně pro tým supervizora, ve fázích přípravy, realizace i vyhodnocení liniových staveb.
Návrh změn informačního systému firmy
Jedličková, Marie ; Kolštrom, Jan (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
V současné době jsou informační systémy nutností pro podnikání jakýchkoli rozměrů a jsou svým provedením schopny ovlivňovat úspěch podnikání. Tato práce se zaměřuje na analýzu současného stavu informačního systému ve společnosti malých rozměrů působící na českém trhu. V první části jsou zpracována teoretická východiska řešeného problému. Další část obsahuje analýzu celkového současného stavu společnosti, jejího potenciálu na trhu a detailní analýzu jejího informačního systému. Poslední část práce navrhuje změny, které povedou ke zlepšení celkového fungování společnosti.
Concept of Business Plan – Tourism and Cultural Portal
Ferencz, Erik ; MBA, Michal Ducháč, (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Business plan is important and undivided part of company management and of business planning. My master’s thesis points on usefulness of business plan as a medium for beginning entrepreneur, with low capital base, which is searching concepts how to push his visions trough in market. The master’s thesis introduces concrete practical example of creation and maintenance of new generation web portal. Description of usage in marketing and business point of view. This plan also contains concepts of company structure and plan of company expansion in three years term. Parts of the document are estimations of portal and company costs and also estimations of revenues. Document is draw up for multiple usage of business plan, not only for business visions presentation, but also as a concept for obtaining of financial resources from investors.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 67 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.